In

My Great Grandma




Assalamualaikum.... :(
Ya Allah, macam2 dugaan datang bertimpa-timpa. Mija xtau kenapa minggu ni seolah-olah minggu yang sangat menyakitkan . Macam-macam benda jadi dalam minggu ni. Air mata seolah-olah teman sepermainan. Sedih, letih, tertekan, semuanya bergaul menjadi satu.
Ya Allah, dah lama mija xda masa nak luang masa dengan nyang mija . Rasa macam dah abaikan nyang mija . Sedih sangat tengok keadaan dia sekarang ni, dah xkuat macam dulu . Mija takut sangat sekarang, takut dia tinggal mija dalam waktu terdekat ni, Mija xkuat nak terima kehilangan nyang mija. Sekarang ni pun bila tengok nyang mengerang sakit sebab sakit tua, air mata dah tumpah sebaldi, mija xboleh terima . Mija "sakit" bila tengok nyang mija sakit macam tu . Ya Allah kuatkanlah kesihatan nyang mija. Aminn .
Nyang adalah orang yang paling rapat dengan mija berbanding tok-tok mija sebab mija tido dengan nyang mija dari form 1 lagi, tapi sejak2 tahun ni, mija dah xtido dengan dia sebab mija dok hostel+sibuk dengan form 6 . Lagipun mija jarang balik rumah, 2 minggu sekali baru balik, balik pun kadang2 xsempat nak jenguk nyang sebab cuti pun 2 hari ja. Umur nyang mija  100++. Mija takut sangat, takut dia tinggal mija dalam keadaan sekarang ni. Tapi takdir Allah xda siapa dapat halang kan ? :( Mija sayang sangang kat nyang mija .


p/s : Doakan nyang mijaa sentiasa sihat :') . Terima kasih .
       Btw, esok ada karnival bola jaring untuk form 6 daerah Kota Setar. Pray for Me 2

Related Articles

0 comments: